La comunicació comporta un procés d’interacció entre subjectes, si pensem en la comunicació humana intersubjectiva. Pel cap baix, la interacció entre dos subjectes, però poden ser molts més. Els humans podem comunicar-nos emprant el llenguatge verbal, la paraula, quan volem…
Les relacions personals formen part de l’experiència humana comuna. Els éssers humans som éssers relacionals. En realitat, necessitem les relacions humanes per tal de desenvolupar-nos com a persones. Sense les relacions personals no podríem esdevenir persones humanes completes; restaríem incomplets.…